Zagadnienia, którym przyjrzymy się na szkoleniu:
- jakich informacji nie lubią dziennikarze
- czy istnieje wzorzec idealnych materiałów prasowych
- dlaczego poprawnie to za mało
- co to znaczy myślenie medialne na etapie projektu
- jakie mechanizmy rządzą mediami i dlaczego warto je zrozumieć
- które argumenty mogą przekonać dziennikarzy
- jak trafnie dobrać media do wydarzenia
- dlaczego opracowywanie informacji prasowej nie kończy się na przygotowaniu tekstu
Szkolenie organizuje:
Regionalne Centrum Wolontariatu w Gdańsku oraz Fundacja KULTURA NGO.
Osoba prowadząca:
Małgorzata Czech - dziennikarka o polonistycznych korzeniach, obecnie pozarządowiec. 12 lat spędziła w mediach (radio, portal internetowy), przeszkoliła dziesiątki pracowników, stażystów, wolontariuszy z szeroko rozumianego tworzenia informacji. W trzecim sektorze od 7 lat: głównie w promocji, ale wspiera także proces powstawania projektów (kreacja, opis). Od 2015 roku w Fundacji KULTURA NGO działa na rzecz poprawy wizerunku medialnego organizacji pozarządowych.
Data: 22 listopada 2016
Godzina: 10:00 - 14:00
Miejsce: Regionalne centrum Wolontariatu w Gdańsku, plac Solidarności1, 80-863 Gdańsk (Budynek ECS
Zakończenie rekrutacji 20 listopad 2016, lub do wyczerpania miejsc.